A cikk eredetileg megjelent: 2012. október 29-én
Igen, ez is magyar gyártmány! A Pannónia motorkerékpárok jók voltak és méltán híresek. Kevesen tudják, de Ciprus rendőrsége is Pannóniákkal szerelte fel a motoros rendőreit!
Gyanítom, hogy ezt a terméket is politikai nyomásra kellett megszüntetni, miként tették ezt pl. a Csepel teherautókkal is vagy a Dutra traktorokkal. Csak egy példa: a Zil teherautók ára államilag a negyede volt egy Csepelének! Függetlenül a tényleges beszerzési ártól!
Nem csoda hát, hogy szép lassan (vagy gyorsan...) minden általunk gyártott kiváló termék eltűnt! Köszönhető ez a már akkor is vezető posztokat betöltő hazaárulóknak, akik elárulták a hazai terméket, akik szíven szúrták a hazai gyártást és akik földönfutóvá tették a magyar munkást!
Nem csoda hát, hogy szép lassan (vagy gyorsan...) minden általunk gyártott kiváló termék eltűnt! Köszönhető ez a már akkor is vezető posztokat betöltő hazaárulóknak, akik elárulták a hazai terméket, akik szíven szúrták a hazai gyártást és akik földönfutóvá tették a magyar munkást!
Műszaki adatokkal most nem szolgálok, képeket kaptok, méghozzá modellekről. A Farosról már írtam itt is és itt is, a Csepel D-344 teherautóról és társairól pedig majd a későbbiekben szeretnék írni, ahogy a Dutra traktorokról is.
Tehát a képek:
Most pedig a legendák közül következzék még kettő:
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése